Ένα μικρό βοήθημα για τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους που διδάσκουν το μάθημα της Ιστορίας Γ΄ Λυκείου και για τις μαθήτριες και τους μαθητές του προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών που μοχθούν σκληρά σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Χρονολογικοί πίνακες Ιστορίας προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών. 26 πίνακες ανά κεφάλαιο τόσο με τη σειρά του βιβλίου όσο και σε απόλυτη χρονολογική σειρά, καθώς και για το σύνολο της ύλης (μετά την περικοπή της).
Το κείμενο στην παρούσα μορφή του είναι υπό έκδοση - φυσικά με την ίδια άδεια χρήσης- και είναι το πρώτο μιας σειράς κειμένων που θα "ανεβαίνουν" σταδιακά τις επόμενες ημέρες, μετά την προσαρμογή τους στις απαιτήσεις της νέας ύλης. Στην τελική τους εκδοχή τα κείμενα θα συνοδεύονται από αρκετές εκατοντάδες επαναληπτικών ερωτήσεων κλειστού τύπου, οι οποίες είναι στην τελική φάση ενσωμάτωσής τους σε ηλεκτρονικό περιβάλλον και ελέγχονται σχολαστικά αυτές τις μέρες από μερικούς φίλους συναδέλφους.
Έχετε κάνει φοβερή δουλειά όλο αυτό το διάστημα. Σας ευχαριστούμε πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε κάνει εξαιρετική δουλειά!Ευχαριστούμε πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια, πολύ χρήσιμο το υλικό σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο σας!! Σας ευχαριστούμε πολύ! Πολύτιμη η δουλειά σας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμπραβο!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο συναδελφε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα βοήθημα (παρά τις αναμφίβολα αγνές προθέσεις του δημιουργού του) καθρέφτης του αδιεξόδου στο οποίο έχει περιέλθει το μάθημα της Ιστορίας. Πρόκειται για μια ασκησιολογία απομνημόνευσης ανθυπολεπτομερειών, απολύτως συμβατή με το κυρίαρχο μοντέλο διδασκαλίας και τον τρόπο δουλειάς των υποψηφίων. Αποδεικνύει επιπλέον, μιας και ο συντάκτης του είναι λειτουργός της δημόσιας εκπαίδευσης, την πλήρη φροντιστηριοποίηση του Λυκείου. Κρίμα, γιατί πίσω του υπάρχει τόσος μόχθος, που θα μπορούσε να ξοδευτεί σε άλλες κατευθύνσεις από έναν δάσκαλο που, καθώς φαίνεται, νοιάζεται πολύ να βοηθήσει τους μαθητές του.
ΑπάντησηΔιαγραφή